Před odesláním požadavku se podívejte, zda nenajdete odpověď na svůj dotaz na stránce FAQ.
Primární kontakt pro řešení většiny problémů spojených s provozem datového úložiště je adresa support(zavináč)cesnet.cz. Na tuto adresu lze posílat všechny připomínky, náměty, hlášení o chybách a dotazy technického charakteru, které mají být směrovány systémovým administrátorům.
Veškerá nová korespondence došlá na adresu support(zavináč)cesnet.cz je zaznamenána v RT (Request Tracker) systému, který vytvoří tzv. lístek a přidělí mu jednací číslo.
O vytvoření lístku je e-mailem informován autor původního e-mailu i všichni lidé v datových úložištích odpovědní za řešení problémů uživatelů. Jednací číslo lístku se objevuje v předmětu (subject) všech e-mailů týkajících se daného lístku, např. [DU #12345]. Podle tohoto jednacího čísla jsou veškeré e-maily zařazovány k příslušnému lístku. Pokud tedy odpovídáte na dotaz pracovníka datového úložiště týkající se určitého lístku, zachovejte prosím tuto identifikaci lístku v předmětu e-mailu.
Po vyřešení lístku je lístek uzavřen, o čemž je původní autor lístku informován e-mailem. Jakákoliv odpověď lístek znovu otevře.