Nepoužívejte prosím funkce poskytované systémem Perun, které nejsou popsané v tomto návodu. Mohlo by dojít k narušení struktury Vámi spravovaných VO. Připravujeme přehlednější uživatelské rozhraní.
Přihlaste se do prostředí Perun a přejděte do sekce User.
V submenu sekce User v levém menu vyberte položku Service identities.
Zobrazí se Vám seznam všech servisních účtů, které jsou asociované s Vaším účtem.
Zvolte požadovaný servisní účet.
Zobrazí se profil servisního účtu.
Na záložce Overview v sekci Quick links vyberte položku Change / reset password, čímž přejdete na záložku Authentication.
Na záložce Authentication stiskněte tlačítko Reset password pro změnu hesla.
Do zobrazeného formuláře zadejte do kolonky New password nové bezpečné heslo a pro kontrolu jej zopakujte v kolonce Retype new pass.
Po potvrzení tlačítkem Reset password dojde ke změně hesla.
Změna hesla provedená v rámci systému Perun se zpropaguje na uložiště do jedné hodiny. Provedená změna hesla tedy není okamžitá!